Valenca en naar huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Valenca en naar huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Valenca en naar huis

Door: Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia

25 Augustus 2015 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Ik wil het onderstaande laten weten aan al degene die mij hebben gesteund en meegeleefd hebben tijdens mijn Camino van Porto naar Santiago.

Mijn Camino is gestopt in Valenca dicht bij de grens van Spanje. Niet door lichamelijke problemen dat ging juist steeds beter, maar door omstandigheden die ik niet kon vergeten, mijn beste vriendin moet morgen een zware operatie ondergaan, en mijn broer, heeft net voor ik op stap ging een zware operatie achter de rug.... dit alles bleef maar door mijn hoofd spoken en steeds dacht ik wat doe ik hier eigenlijk... natuurlijk liep ik met de intentie voor hun gezondheid, maar echt genieten kon ik niet.

Daarom mijn besluit om de Camino af te breken en mijn vriendin/en broer te steunen en te helpen waar nodig is, de weg naar Santiago blijft wel liggen en alles is dan onbelangrijk... broer en vriendin zijn veel belangrijker!

Vannacht thuis gekomen en weer even tot rust komen.

Dank jullie wel en tot ziens en horens!

Liefs, Mia




  • 25 Augustus 2015 - 12:04

    Ri:

    Begrijpelijk Mi,
    Hopelijk gaat alles goed met broer en Hannie
    Dat gaat vast gebeuren , zeker nu jij er bij bent Sterkte en beterschap
    Xxx

  • 25 Augustus 2015 - 12:08

    Wilma De Graaff-Blom:

    Lieve Mia, wat een dappere beslissing om je broer en lieve vriendin geestelijk en lichamelijk bij te staan.
    Als alles en dat is te hopen voor beiden, goed gaat verlopen en jij geestelijk er weer aan toe bent, kun je altijd nog aan een nieuwe camino, zonder zorgen dan, gaan denken. Lieve groetjes, Wilma

  • 25 Augustus 2015 - 12:20

    Marlies:

    Het is heel goed te snappen dat je weer naar huis bent gegaan. Het is te hopen dat het met allebei goed gaat, dat jij er bent zal een hele steun voor ze zijn. Heel veel sterkte! Liefs, Marlies

  • 25 Augustus 2015 - 12:20

    Rob :

    Jammer Mia maar er zijn dingen die belangrijker zijn sterkte en beterschap voor beide. Gr Rob.

  • 25 Augustus 2015 - 13:00

    Ingrid :

    Dag Mia, heel begrijpelijk! Toch nog een goed stuk gelopen en veel gezien las ik. Veel sterkte, heb het het goed, wij vertrekken zaterdag. H. groet, Ingrid en Johan

  • 25 Augustus 2015 - 13:31

    Miep:

    dag Mia, goed dat je weer thuis bent en je je vriendin kunt steunen en als nodig zo bij je broer bent. Rust maar lekker uit en die weg kun je altijd nog doen. Zoen..

  • 25 Augustus 2015 - 13:45

    Wil Combee:

    Ik denk dat je een hele wijze beslissing hebt genomen.
    De weg ligt er al eeuwen en blijft ook wel op jou wachten.
    Gr.Wil



  • 25 Augustus 2015 - 14:33

    Alida:

    Hoi Mia, kan me goed voorstellen dat je er niet bij was met je gedachten en niet echt van de dingen kon genieten. In elk geval welkom thuis ook al heb je het op dit moment zwaar hoop maar dat alles goed mag gaar met je vriendin en je broer, we gaan van het positieve uit Mia.
    Wens je heel veel sterkte de komende tijd. Groetjes Alida

  • 25 Augustus 2015 - 17:04

    Edith:

    Dapper en wijs besluit Mia. Je hebt geluisterd naar je gevoel en daar ben je vast blij mee.xx

  • 25 Augustus 2015 - 17:42

    Jaap En Wil:

    Lieve Mia toen jij ons dit jaar hielp met de voorbereiding op onze 1ste Camino en jij later op je 3de Camino hadden wij samen niet gedacht dat jij het zo zwaar zou krijgen voor en op de Camino..... Mia fijn dat jij je licht wilt verspreiden..... Jaap en Wil

  • 25 Augustus 2015 - 17:57

    Pim:

    Lieve Mia .
    Sorry dat ik zo weinig gereageerd heb .
    Maar met dit bericht is het belangrijk te weten dat ik je volg .
    Echter bij mij spelen veel dingen mee ,drukte met de zaak is no 1
    Een uitzetting hangt mij boven het hoofd en ik moet dagelijks naar het ziekenhuis voor mijn wond die na 7 jaar nog niet over is .
    Mia ,hou ie Thai.

  • 25 Augustus 2015 - 18:26

    Karin:

    Hoi Mia, heb je weer met plezier gevolgd, dit is een begrijpelijkeigen stap.
    Heel veel sterkte . Kus karin

  • 25 Augustus 2015 - 18:29

    Erni:

    Goed van je Mia, dat je naar huis bent gegaan. Een wijs besluit. Veel sterkte. XXX

  • 25 Augustus 2015 - 18:41

    H. Ommel:

    Verstandig besluit en veel sterkte.

  • 25 Augustus 2015 - 19:26

    Rik Van Nassauw:

    hallo MIA je bent ook iemand die ook aan een ander denkt .daarom een wijs besluit.
    je bent een voorbeeld voor duizenden mensen niet van ikke en de rest kan stikken.
    met je broer en vriendin die je toch niet kon vergeten. is dit een begrijpelijke stap.
    het ga je goed en weer de groetjes van ons.......maar vooral van MIENTJE

  • 25 Augustus 2015 - 19:41

    Ans Zonneveld:

    Hallo Mia, al ken ik je niet, toch voel ik met je mee en je wijze besluit. Ik kreeg een van de laatste dagen slecht nieuws over mijn broer en de aardigheid is er dan snel af. Goed gedaan, dit kan maar 1x......De camino 'loopt' niet weg. Lieve groeten en sterkte voor allen, Ans.

  • 25 Augustus 2015 - 21:03

    Nicky:

    Als er maar wel wat plezier heb gehad oma!
    Xxx

  • 25 Augustus 2015 - 22:50

    Corrie:

    Hoi Mia,
    Wat jammer voor je , maar ik kan me indenken dat je niet gerust was en liever naar huis ging. Hopelijk gaat het goed met de zieken en met jouw bezoek moeten ze zeker opkikkeren. Gr. en sterkte T&C

  • 26 Augustus 2015 - 00:52

    Lia Van Peer:

    hoi Mia je heb gelijk dat je gestopt bent met je camino en dat je broer en vriendin wilt steunen in deze moeilijke periode ik wens je veel sterkte toe ook je broer en je vriendin je hebt een goed besluit genomen maar ik wist wel dat je dit zou doen je denkt altijd aan anderen veel lief s gr van Lia en Frans dikke kus xxxx en tot ziens

  • 26 Augustus 2015 - 20:51

    Marianne:

    Dag Mia,

    Heel jammer dat je nu gaat stoppen, maar wel heel god van je en begrijpelijk!
    Sterkte verder en missschien komt er snel weer een nieuwe reis!
    Groetjes, Marianne

  • 29 Augustus 2015 - 12:42

    Carrie:

    lieve Mia, ik ga me eerst maar even schamen, omdat ik zo weinig heb gereageerd....maar één keer geloof ik,sorry ben nog te veel met andere dingen bezig, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Heel verstandig dat je naar huis gaat; hopelijk gaat het met je broer en Hannie de goede kant uit,
    als je het goed vindt mail ik je thuis wel weer, ok?
    lieve groeten, Carrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mia

Welkom allemaal!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1470
Totaal aantal bezoekers 237077

Voorgaande reizen:

17 Juli 2019 - 25 Juli 2019

Elfstedenroute !

24 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Griekenland, Kreta

07 Mei 2018 - 14 Mei 2018

Polen

13 Juli 2015 - 06 September 2015

Santiago de Compostela

28 Mei 2017 - 30 November -0001

Van Lissabon naar Porto

09 Augustus 2019 - 30 November -0001

Pelgrimeren op de fiets

Landen bezocht: