Pelgrimeren op de fiets - Reisverslagen van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Pelgrimeren op de fiets - Reisverslagen van Mia Linskens - WaarBenJij.nu
Pelgrimeren op de fiets

Hallo allemaal,

Weer bij gekomen van de Elfstedentocht ga ik weer een nieuwe uitdaging aan.

Dit keer in mijn uppie zoals de meeste pelgrims doen. Wandelen kan niet meer dan nu maar op de fiets proberen.

Het plan is als volgt, morgenochtend vrijdag 9 augustus. vertrekken vanuit Amsterdam, via Breukelen, en naar de plaats Montfoort, daar wacht een bed Bij vrienden op de fiets.....ongeveer 60km...moet te doen zijn als tenminste de weergoden mee willen werken. De voorspelling is niet zo best maar misschien is het slechte weer niet HIER maar DAAR! Hollandse meid kan wel tegen regen....

Zaterdagochtend verlaat ik de provincie Utrecht en verder naar het Brabantse Land. Daar overnacht ik bij Zoon Rob in Made.

Daarna zien we verder, maar het plan is richting Roosendaal, mijn geboorteplaats, en overnachten bij mijn oudste broer. Lief allemaal he.

Daarna richting Zeeland.... enz... dat moet ik nog even uitzoeken. Maar komt vast goed en in Nederland kan je alle kanten op...

Alles is afhankelijk van het weer en mijn lijf!

Ik hoop dat jullie weer met mij meereizen, is echt belangrijk om de moed erin te houden.

En even een tip, als de letters van het verslag te klein zijn klik dat op de grote A rechtsboven op de reisweb.

Wil je iets persoonlijks vragen dan kan je mij altijd een email sturen!

Dag allemaal... en tot morgen vanuit Montfoort!