Fietsen zwervend door Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Fietsen zwervend door Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Fietsen zwervend door Nederland

Door: Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia

08 Augustus 2019 | Nederland, Amsterdam


Hallo allemaal,

Weer bij gekomen van de Elfstedentocht ga ik weer een nieuwe uitdaging aan.

Dit keer in mijn uppie zoals de meeste pelgrims doen. Wandelen kan niet meer dan nu maar op de fiets proberen.

Het plan is als volgt, morgenochtend vrijdag 9 augustus. vertrekken vanuit Amsterdam, via Breukelen, en naar de plaats Montfoort, daar wacht een bed Bij vrienden op de fiets.....ongeveer 60km...moet te doen zijn als tenminste de weergoden mee willen werken. De voorspelling is niet zo best maar misschien is het slechte weer niet HIER maar DAAR! Hollandse meid kan wel tegen regen....

Zaterdagochtend verlaat ik de provincie Utrecht en verder naar het Brabantse Land. Daar overnacht ik bij Zoon Rob in Made.

Daarna zien we verder, maar het plan is richting Roosendaal, mijn geboorteplaats, en overnachten bij mijn oudste broer. Lief allemaal he.

Daarna richting Zeeland.... enz... dat moet ik nog even uitzoeken. Maar komt vast goed en in Nederland kan je alle kanten op...

Alles is afhankelijk van het weer en mijn lijf!

Ik hoop dat jullie weer met mij meereizen, is echt belangrijk om de moed erin te houden.

En even een tip, als de letters van het verslag te klein zijn klik dat op de grote A rechtsboven op de reisweb.

Wil je iets persoonlijks vragen dan kan je mij altijd een email sturen!

Dag allemaal... en tot morgen vanuit Montfoort!

Lieve groet,
Mia

  • 08 Augustus 2019 - 18:35

    Miep Oomes:

    Ha Mia,
    Wat een verrassing en je hebt al gelijk een doel gesteld: Montfoort. Je komt misschien langs Ouderkerk? Dan staat de koffie hier klaar, laat maar weten als je in de buurt bent. Hartstikke leuk dat je weer door gaat, heel veel heil en zegen op deze pelgrimage.
    Dikke zoen

  • 08 Augustus 2019 - 19:07

    Mike:

    Lekker fietsen.
    Wel oppassen met onweer in de polders hé.
    Plat op de grond gaan liggen. Haha
    Zaterdag wind achter dan ben je er zo.

    Veel succes en plezier.







  • 08 Augustus 2019 - 19:12

    Annie:

    Mia succes fiets in gedachten met je me gr doeiiiiiiiiiiiiii

  • 09 Augustus 2019 - 04:41

    H. Ommel:

    Veel succes we reizen met je mee. Howard

  • 09 Augustus 2019 - 04:50

    Anton En Monique:

    Succes. Misschien ... Tot in zeeland.... of baarle nassau.

  • 09 Augustus 2019 - 04:50

    Nathalie:

    Succes en hopelijk geen onweer onderweg vandaag

  • 09 Augustus 2019 - 05:09

    Hanny En Henk :

    Hoi hoi Mia.
    Ben je al vertrokken? Wij houden je voordeur in de gaten. Wederom veel succes met fietsen en helemaal met het weer. Voorzichtig hoor!!!!!!!! Lieve groetjes uit tutti frutti dorp.

  • 09 Augustus 2019 - 06:09

    Karin:

    Lieve Mia,
    Wat een leuk avontuur, veel succes en vooral plezier
    Lieve groet uit Zaandam

  • 09 Augustus 2019 - 09:54

    Jo Van Der Veer:

    Hoi Mia. heerlijk langs de Vecht naar Breukelen.
    Wij van de fiets club hebben dat gisteren heen en terug gereden, met schitterend weer, 100 km.
    Nou fijne fiets tocht Mia, en .........gezond weer terug he !!!!!

  • 09 Augustus 2019 - 10:14

    Marina:

    ondanks al je mankementen,doe je toch maar.
    alle lof ,hopelijk gaat alles naar wens en valt het weer wat mee.groetjes uit essen

  • 09 Augustus 2019 - 13:35

    Rob En Marieke:

    Top ma..succes en tot morgen. Xxx liefs van ons.

  • 09 Augustus 2019 - 16:14

    Wilma De Graaff-Blom:

    Lieve Mia, wat een ondernemingskracht heb je nog. Ook ik reis in gedachten met je mee.
    Ik fiets wel veel, maar niet meer zulke lange afstanden. Ik heb twee 2 loopgroepen, 1 van 18 km en 1 van 10. Dus ik blijf nog goed bewegen. Lieve groetjes en succes. Wilma

  • 10 Augustus 2019 - 09:10

    Schaap:

    Hoi Mia,

    Wat goed van je, topper. Hoop dat je de wind zaterdag niet tegen hebt gaat aardig waaien.
    Mocht je in de buurt zijn ben je altijd welkom.
    Veel succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mia

Welkom allemaal!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 237038

Voorgaande reizen:

17 Juli 2019 - 25 Juli 2019

Elfstedenroute !

24 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Griekenland, Kreta

07 Mei 2018 - 14 Mei 2018

Polen

13 Juli 2015 - 06 September 2015

Santiago de Compostela

28 Mei 2017 - 30 November -0001

Van Lissabon naar Porto

09 Augustus 2019 - 30 November -0001

Pelgrimeren op de fiets

Landen bezocht: