We zijn er bijna, maar nog niet helemaal! - Reisverslag uit Padrón, Spanje van Mia Linskens - WaarBenJij.nu We zijn er bijna, maar nog niet helemaal! - Reisverslag uit Padrón, Spanje van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna, maar nog niet helemaal!

Door: Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia

07 September 2016 | Spanje, Padrón

Hallo allemaal... Bijna in Santiago! Nog 1 dag 22 km
Nog even voor het slapen... Kort bericht!

gisteren en vandaag weer prachtige wandelwagen gehad... Lekker warm weer, gisteren rond de 40 graden dus tot 12.00 gelopen en bij de eerste Auberge gestopt... Er gebeurd van alles op de Camino...vandaag mocht ik iemand blij maken.....koffiestop.. Kletsen over de wandeling en natuurlijk over het aankomen in Santiago enz.. Daarna stap je verder ik zie een fototoestel liggen... Gelukkig gezien wie er foto's stond te maken een jongeman, ik dacht Italiaan, en hij was net iets eerder opgestapt, dus inhalen dan maar.. Poeh wat liep hij hard door zeg.... Na een paar km zag ik hem en roepen maar... Maar waarschijnlijk doof of in gedachten dus dan maar nog harder lopen.. Uiteindelijk hoorde hij wat, keek hij om en ik zwaaide met zijn camera.. eerst in zijn tas kijken, had hem nog niet gemist... En toen was hij zo blij.. Ik weet wat hij voelde.. Samen wat opgelopen maar ik moest ff bijkomen en hij liep mij ook te snel.. Zo zie je maar... Het overkomt iedereen... Je wil niet weten wat er de Camino verloren gaat.

maar je kan beter wat kwijtraken dan je enkel breken, dat gebeurde gisteren bij iemand... Dus ik ben blij dat ik gezond de eindstreep ga halen!

Welterusten, mia

  • 07 September 2016 - 23:25

    Anton:

    Dus weer een wonder gebeurt.
    Vaja con dios.

  • 07 September 2016 - 23:25

    Thea En Ron:

    Hallo Mia,
    Wij waren zelf op vakantie en heb net je verhalen gelezen. Wat heb je weer veel meegemaakt. Het wonder van je Ipad en nu zelf ook iemand blij maken met een verloren camera. Super hoor. Nu de laatste loodjes morgen in de hitte. Wij wensen je een prachtige wandeling en een schitterende aankomst in Santiago. Groetjes van Thea en Ron

  • 07 September 2016 - 23:26

    Lia Van Peer:

    nou mia nog even en dan ben je in Santiago
    ik hoop voor je dat het niet warmer word al die hitte nou wat goed dat je die jongen van je verhaal nog ingehaald hebt nou mia nog succes met je laatste 22km top hoor dat je dit kan
    gr frans en Lia xxx

  • 08 September 2016 - 09:00

    Erni:

    Nu ik dit schrijf, 9:00 in de morgen, ben jij al op pad. Ik wens je als noch een fijne laatste Camino dag en een welkom in Santiago.

  • 08 September 2016 - 10:03

    Alida:

    Nu Mia ik vind het knap hoor om met 40 graden te lopen, hele mooie foto"s hoop dat de rest ook voor spoedig zal verlopen en dat je een mooie welkom mag krijgen in Santiago succes.

  • 08 September 2016 - 10:55

    H.Ommel:

    Ga je daarna in de Sahara lopen?

  • 08 September 2016 - 11:04

    Marlies:

    de laatste dag alweer, niet te geloven! Succes deze laatste dag

  • 08 September 2016 - 14:06

    Jo:

    Nog even volhouden ,zet em op .sterk staaltje doorzettings vermogen hoor !! groetjes : Jo.

  • 08 September 2016 - 23:17

    Corrie:

    Geniet van de eindstreep klasse hoor. Bedankt voor de mooie foto's achter de comp. vond ik het een prachtige reis. Nu maar even rustig aan doen. gr. T&C

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mia

Welkom allemaal!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 236995

Voorgaande reizen:

17 Juli 2019 - 25 Juli 2019

Elfstedenroute !

24 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Griekenland, Kreta

07 Mei 2018 - 14 Mei 2018

Polen

13 Juli 2015 - 06 September 2015

Santiago de Compostela

28 Mei 2017 - 30 November -0001

Van Lissabon naar Porto

09 Augustus 2019 - 30 November -0001

Pelgrimeren op de fiets

Landen bezocht: