Onderweg naar Spanje - Reisverslag uit Caminha, Portugal van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Onderweg naar Spanje - Reisverslag uit Caminha, Portugal van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Spanje

Door: Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia

22 Augustus 2015 | Portugal, Caminha

22 augustus 2015
Onderweg naar Spanje
lieve allemaal, wat een support krijg ik van jullie,is echt top, dank jullie wel. ik heb het wel nodig want de weg Naar Santiago is zwaar, dit vanwege de toch lange afstanden om een slaapplaats te vinden. maar ik mag ook wel beetje lijden toch...

gisteren was er geen internet.. Oud klooster geslapen. Geen internet... Voor de vele Pelgrims balen want het eerste wat men vraagt . Is er WiFi? Hahaha de moderne Pelgrim he


  • 22 Augustus 2015 - 20:53

    Mia Linskens:

    Lukt nog steeds niet om mijn verhaal te plaatsen, heb ook al een email naar de beheerder van de website gestuurd maar nog geen reactie ontvangen. Ik zal kijken of ik het bij de reactie kan kopieëren gisteren was er geen internet.. Oud klooster geslapen. Geen internet... Voor de vele Pelgrims balen want het eerste wat men vraagt . Is er WiFi? Hahaha de moderne Pelgrim he

  • 22 Augustus 2015 - 20:53

    Mia Linskens:

    Ook niet dus,,, grrrrrrrr

  • 22 Augustus 2015 - 21:23

    Alida:

    Ja Mia de moderne tijd die vind je overal vind het knap wat je allemaal voor elkaar krijgt hoor Mia.
    Wel jammer dat je zo moet zoeken naar een slaapplaats als het dan uiteindelijk toch lukt is dat ook weer een hele prestatie. Groetjes Alida

  • 22 Augustus 2015 - 21:40

    Jo:

    Dappere Mia. De foto's vertellen ook een verhaal hoor. mooi!! groetjes Jo.

  • 22 Augustus 2015 - 23:25

    Corrie Dopping:

    Heb je al 3 keer geschreven maar het contact lukt niet. Wens je heel veel sterkte en moed om door te gaan, lees je verslag altijd met veel plezier. gr.T&C

  • 22 Augustus 2015 - 23:37

    Mike:

    gaat lekker toch?


    xxx

  • 23 Augustus 2015 - 10:58

    Liavanpeer:

    hoi mia
    balen dat er zo weinig wifi is dat is hier ook nog niet overal maar maar fotos van je zeggen ook genoeg maar volgens mij zie je vele mooie dingen wel jammer dat je zo lange afstanden moet lopen om een slaapplaats te vinden maar je houd het toch goed vol knuffel en gr lia en frans xxxxx

  • 23 Augustus 2015 - 12:25

    Ans Zonneveld:

    Hallo Mia, met genoegen lees ik je verslagen. Mijn volgende tocht is vanaf Fatima, naar Oporto, Santaigo en dan door naar Muxia, dus veel wat je schrijft zijn voor mij waardevolle tips!
    Een mooi vervolg van je tocht, groetzzzz Ans.

  • 23 Augustus 2015 - 13:08

    Dorien:

    Je hebt weer heel wat meegemaakt,ben nu bij jo, want mijn pc is weer gek. je hebt weer heel veel avonturen beleefd, ik ben benieuwd naar de volgende. hou je tai, liefs dorien.

  • 23 Augustus 2015 - 13:14

    Rik Van Nassauw:

    HALLO MIA. weer prachtige foto's en een mooi reis verslag. maar het weer is ook aangenaam.ja.
    gisteren heeft het in Spanje flink geregend . maar daar heb je niets van gemerkt. of wel ?
    ook is gisteren de ronde van Spanje begonnen. maar goed weer de groetjes van ons maar vooral van MIENTJE .............................rik van nassauw....

  • 23 Augustus 2015 - 19:24

    Marianne:

    Hola Mia!
    Wat leuk om weer al je verslagen te lezen! Ik kon niet eerder reageren, want wij waren zelf ook weg voor een wandelweek in de Morvan (Frankrijk).
    Goed dat je weer zo'n hele tocht maakt, volgens mij is het een erg mooie tocht zo langs de kust.
    Toevallig doet een Spaanse vriendin van mij dezelfde tocht vanaf Porto, zij heet Teresa en is met een groep uit Salamanca aan het lopen; ze hebben begeleiding van een busje voor als er problemen zijn.
    Volgens mij zit ze een dag vóór jou, want ik las dat je precies een dag na haa ruit Porto vertrok en ook in Villo do Condo. Maar misschien doe jij het sneller en heb je hen allang ingehaald...
    In ieder geval saludos y besos de tu profesora Marianne

  • 24 Augustus 2015 - 00:16

    Liavanpeer:

    hoi mia leuk om alles te lezen van je en niet meer te ver om lopen he maar het gaat verder goed je gaat prima mooie fotos nou je maakt ook wel vanalles mee he nou mia verder een goede tocht naar santiago kiss van frans en lia xxxx

  • 25 Augustus 2015 - 09:29

    Anita Florijn:

    Gaat het goed met je nu je afstanden per dag langer zijn om een slaapplaats te vinden? Duim voor je dat wat nog voor je ligt minder lang is en niet al te zwaar! Ben trots op je dat je dit toch maar allemaal kan doen/doet! Jammer als er geen wifi is maar een rustplaats is toch het belangrijkst! Zet hem op Mia, ik blijf je volgen. Heb je mijn reactie op je 1e verslag gezien, ik vind het niet terug. Groetjes en Zet Hem OP !! Mooie foto's maak je weer !

  • 25 Augustus 2015 - 13:17

    Annie:

    Mia als jou dit een goed gevoel geeft is dat de juiste beslissing,veel sterkte liefs Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mia

Welkom allemaal!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 237040

Voorgaande reizen:

17 Juli 2019 - 25 Juli 2019

Elfstedenroute !

24 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Griekenland, Kreta

07 Mei 2018 - 14 Mei 2018

Polen

13 Juli 2015 - 06 September 2015

Santiago de Compostela

28 Mei 2017 - 30 November -0001

Van Lissabon naar Porto

09 Augustus 2019 - 30 November -0001

Pelgrimeren op de fiets

Landen bezocht: