Weer thuis en afscheid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Weer thuis en afscheid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Weer thuis en afscheid

Blijf op de hoogte en volg Mia

25 Juli 2019 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Op de eerste plaats wil ik iedereen bedanken die met ons meegereisd zijn door het mooie Friesland! Het was leuk om jullie reactie te lezen!

Ook hebben wij mogen ervaren hoe vriendelijk en hulpvaardig de Friezen zijn. Geweldig! Om nooit te vergeten.

Wij zijn weer thuis en gelukkig net op tijd voor de hittegolf. Wij houden van mooi weer maar op de fiets door de polders waar geen schaduw is en meer dan 35 graden dat is niet goed voor de gezondheid. Dus wij hebben erg geboft met het weer!

Op 1 stad na, en dat is Dokkum, hebben wij de stempels opgehaald... de stempels moesten gehaald worden bij het VVV, die verscholen in een kleine boekwinkel of aangrenzend in /aan musea was.

Soms waren we te vroeg, zeker op zondag...dan waren de dorpen uitgestorven, behalve de Kerk zat vol.. dan gingen we maar rondje fietsen of wachten rond de vaak mooie pleintjes en tuinen. Want die Stempel wilde wij toch hebben...haha

Terug in Leeuwarden aangekomen, hotelkamer opgezocht, helaas was die kamer niet zoals wij hadden verwacht, klacht is al ingediend, nu afwachten, anders sturen we Max de vakantieman langs...haha

Later in de middag langs gezellige grachten van Leeuwarden gelopen, en onze fietsuitdaging afgesloten met heerlijke mosselen en een goed glas wijn!

De volgende dag met trein die nu perfect op tijd vertrok , met maar 1 overstap in Almere, en na ruim 2 uur stonden wij weer in Amsterdam.... en daar afscheid genomen van elkaar...is altijd weer vreemd dat ieder weer zijn eigen weg vervolgt, maar alles went weer snel!

Nu foto's verzamelen en denken aan het volgend uitstapje, Wat? Dat weet ik nog niet maar het heeft zeker vervolg...dat krijgen jullie zeker te horen!

Lieve groet van Rietje, Marlies en Mia

• 26 Juli 2019 - 09:28

Wil En Jaap:

Mia fijn dat jullie zo genoten hebben! Wat een leuk idee om de Elfstedentocht te fietsen met z’n drietjes. Na je eerste mail waren je mailtjes verkeerd afgeslagen... Gelukkig gevonden!
    Nu thuis weer even landen graag tot ziens, Wil

• 27 Juli 2019 - 12:25

Marina Samplonius-tak:

proficiat,jullie hebben het er goed afgebracht,jammer van de laatste slaapplaats.
    nu je hebt tijdens de hittegolf goed kunnen uitrusten,en...nieuwe plannen bedenken.
    we horen het weer wel als het zover is.