Eerste fietsdag - Reisverslag uit Balk, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Eerste fietsdag - Reisverslag uit Balk, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Eerste fietsdag

Door: Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia

18 Juli 2019 | Nederland, Balk

Zo, de eerste fietsdag zit er op, Een prachtige tocht van Leeuwarden via Sneek, IJlst en Sloten en nu gearriveerd in het plaatsje. Balk. In Leeuwarden hebben we heerlijk gegeten, gewandeld door de stad, biertje gedronken, paar kunstwerken bekeken, en op tijd naar bed!

Na een goed ontbijt, op weg naar het VVV voor de eerste stempel, en dan gaan, eindelijk! Op naar Sneek... ongeveer 26 km, maar onderweg langs de Zwette, waar Maarten heeft gezwommen, koffie en Elfstedenkoek gegeten, was heerlijk en boordevol met calorieën.

Op naar Sneek, leuke en gezellige plaats, de grachten lagen vol met luxe en minder luxe boten, bruggen versierd met bloemen, en toeristen, waar wij dan ook bij horen, maar ook weer langs de VVV voor onze tweede stempel. Na een korte rustpauze, op naar IJlst voor de derde stempel, die willen we echt niet missen.

Na IJlst ...een lang stuk afleggen naar Sloten, ook weer Stempel halen, daar zijn geen slaapplaatsen van vrienden op de fiets, dus moesten we nog een stukje verder fietsen, geen probleem, hoewel het behoorlijk waaide hebben we toch 67 km afgelegd.
In Balk aangekomen, even gaan Chinezen en dan op zoek naar onze slaaplek, met hulp van Google Maps, hebben we in een prachtige sjieke buurt onze onderkomen gevonden en waar we hartelijk ontvangen werden door onze gastvrouw .

Prachtige kamers, een heerlijke douche sluiten we deze dag af met een glaasje wijn . Nu nog even de route plannen voor morgen en dan oogjes dicht en snaveltjes toe!

Morgen komen plaatsen we enkele foto’s ,

Lieve groet, Rietje, Marlies, Mia

• 18 Juli 2019 - 17:36

Mike:

Leuk hoor.

• 18 Juli 2019 - 17:50

Miep:

Ga zo door, klinkt erg goed en smaakt naar meer. Dank je wel beste dames, welterusten.!
    Miep

• 18 Juli 2019 - 18:04

Fia:

Zo te lezen hebben jullie een leuke dag gehad. veel plezier morgen.

• 18 Juli 2019 - 18:20

Melissa:

Hey fietsende dames

• 18 Juli 2019 - 19:20

Cora:

Leuk om je te volgen, veel plezier met de volgende dag.

• 19 Juli 2019 - 04:19

Hanny En Henk :

Een heel goede morgen dames.
    Verslag gelezen. Heb vandaag wederom weer een prachtige dag. Wij fietsen in gedachten met jullie mee.
    Veel groetjes uit Tutti frutti dorp.

• 19 Juli 2019 - 04:44

Karin:

Hallo dames,
    Heerlijk weer om te lezen, fijne tocht

• 19 Juli 2019 - 05:09

H. Ommel:

Goed zo klinkt ouderwets

• 19 Juli 2019 - 05:26

Hanni:

Dat klinkt heel goed en dit fijne begin van de tocht zal jullie dames zeker inspiratie en zin geven om lekker zo door te gaan en van alles onderweg te gaan genieten. Ik zie verdere reisverslagen met interesse tegemoet en wacht op foto's. Ga lekker zo door!

• 19 Juli 2019 - 08:41

Anita Florijn:

Als je zoveel kilometers fietst en langs zoveel mooie plekjes fietst dan is een calorieénbom-verwennerij wel verdiend … Dat fiets je er wel weer af, toch? Leuk om weer mee te beleven wat je per dag zoal gedaan en gezien hebt. Blijf genieten!! In gedachhte fiets ik mee ;

• 19 Juli 2019 - 09:00

Jo Van Der Veer:

Top Mia,en de andere meisjes !!!veel plezier, wij zijn naar zandvoord geweest, ook leuk.
    groetjes .

• 19 Juli 2019 - 09:19

Rob En Marieke:

Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin.

• 19 Juli 2019 - 16:10

Hannie Ooms:

Hallo meiden, hoe bevallen de huur E-bikes. Gaat dat "blauwe monster" niet te hard. Hebben jullie al moeten "tanken" ? Veel fiets plezier de komende tijd. Lieve groetjes Hannie.

• 19 Juli 2019 - 18:18

Melissa:

Hey fietsende dames

Zo te zien hebben jullie al een flink stuk gefiets.
    Maar aan het verhaal te horen hebben jullie het onwijs naar jullie zin.
    Heel veel plezier en succes met het fietsen naar de volgende steden.

Groetjes Melissa, Mitchell en natuurlijk onze kleine boef Djayden