Laatste dag Elfstedentocht - Reisverslag uit Slappeterp, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Laatste dag Elfstedentocht - Reisverslag uit Slappeterp, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Laatste dag Elfstedentocht

Door: Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia

22 Juli 2019 | Nederland, Slappeterp

Lieve allemaal,

Het was gisteren weer een mooie fietstocht, via Franeker, wij waren wat vroeg, zondags niet veel te beleven dus maar wachten bij de Kerk, buiten dan want de mis was bezig en de deuren gesloten. Wij hadden ons voorgenomen om naar het planetarium te gaan en dat ging om 11.00 uur. Wat was dat interessant, vrijwilliger vertelde heel enthousiast over het het heelal, tijd en klokken enz... ik moet het nog even precies uitzoeken, komt later.

Daarna richting de volgende slaapplaats, we hebben heerlijk Pippowagen, in Slappeterp. We waren net Mammeloe, Pipo de clown, Rietje in de Bedstee, Marlies in het onderschuif bed en ik op de vloer, haha we hebben heerlijk geslapen ,

Vandaag gaan we niet naar Dokkum maar rechtstreeks naar Leeuwarden, dan 1 nachtje relaxen in Leeuwarden en dan morgen met trein weer huiswaarts, later meer,

Liefs van ons
Mia

• 22 Juli 2019 - 07:48

Hanni:

Nou, ik lees het al, de fietsdames hebben weer een lekker eindje gezellig weggetrapt. Jullie kunnen nu zeggen: WE ZIJN ER BIJNA! Fijn, dat alles zo goed gaat en blijf tot het einde genieten. Behouden terugkomst bij deze gewenst door een luie thuisblijver.

• 22 Juli 2019 - 10:45

Mije:

Missie volbracht.
    Mooi weer
    Op tijd thuis voor de tropische dagen.

• 22 Juli 2019 - 16:54

Anita F:

Wat een geluk dat de hitte nog even op zich heeft laten wachten... Vandaag was het nog net leuk warm. Stoppen jullie met het oog op de komende hitte of was het al zo gepland dat je vandaag de laatste (fiets)dag had? Enfin... Jullie hebben veel gezien en heel wat kilometers weggetrapt..
    Het planetarium ook echt interessant, ja ben ik ook geweest met onze Frieze vrienden...

Welterusten en morgen een goede thuisreis.... Tot hoors of ziens....
    Dank voor je leuke verslagen en mooie foto's....

• 23 Juli 2019 - 04:18

Hanny En Henk :

Goeie moarn fietsende dames.
    Aan alles komt een eind. Maar jullie kunnen op een geslaagde fietsvakantie terug kijken.
    En voor de ergste hitte thuis. Wij wensen jullie een goede terugreis en een welkom thuis. Drink veel .
    Water bedoel ik dan.Thuis mag je wel weer wat anders nemen. HAHAHA. GROETSJES uit tutti frutti dorp.

• 23 Juli 2019 - 04:52

H. Ommel:

Knap hoor dat is snel....

• 23 Juli 2019 - 07:09

Jo Van Der Veer:

Jullie hebben wel een geweldig leuke fiets tocht gemaakt Mia.
    En .......voor de erge hitte weer thuis, mooi uitgekiend !
    Groetjes : Jo.

• 23 Juli 2019 - 16:43

Marina Samplonius-tak:

wat een toffe plppo wagen en zo een leuke foto van jullie.
    nou met eigen ogen gezien hoe mooi friesland is.voor nederlandse begrippen
    geweldig weer gehad.nog een fijne dag morgen,en wel thuis.vol herinneringen.