Tweede fietsdag - Reisverslag uit Workum, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Tweede fietsdag - Reisverslag uit Workum, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Tweede fietsdag

Door: Mia / Marlies /Rietje

Blijf op de hoogte en volg Mia

19 Juli 2019 | Nederland, Workum

Na een heerlijke nachtrust en een lekker ontbijtje op de fiets gestapt voor onze twee fietsdag. Het weer was prima.
Via de stempelposten Stavoren en Hindeloopen kwamen we aan in Workum. Het museum van Jopie Huisman bezocht, was erg interessant. Daarna naar ons logeeradres gefietst waar we hartelijk werden ontvangen. Weer op de fietst gestapt om een restaurantje te zoeken om even lekker te eten. Goede keuze gemaakt, we hebben heerlijk zitten smikkelen. Daarna gingen we een supermarkt zoeken, want we wilden wel een lekker flesje wijn scoren. Na veel vijven en zessen is dat wel gelukt en nu zitten we die lekker op te drinken. We proosten op de dag van morgen. Tot nu toe gaat het fietsen prima en genieten we enorm.

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Liefs van ons allemaal

• 19 Juli 2019 - 18:53

Annie:

Fijn dat jullie zo goed gaan ,ben er blij mee dat het meevalt .gisteren ook gereageerd maar kan het niet terug vinden.Wens jullie morgen ook weer een mooie dag en hoop dat het weer niet te slecht word.gr en liefs doeiiiiiiiiiiiiiiii

• 19 Juli 2019 - 20:05

Truus Hansen:

Hoi, meisjes,
    Heel fijn,dat jullie het leuk hebben en goede onderkomens, bij vrienden op de fiets,
    En!!!!! Schitterend weer. Apart he, dat Jopie Huisman museum.
    Wens jullie, nog een fijne voortzetting Toy,toy,toy.

• 20 Juli 2019 - 05:11

Hanny En Henk :

Hoi hoi dames.
    Leuk verslag en mooie foto's. En genieten volop, he.De regenpakken bij de hand het wordt booss weer.
    Of alleen hier. Geniet van deze dag en groetjes uit Tutti frutti dorp. Dooeeii. ha en he.

• 20 Juli 2019 - 05:29

Miep:

Goedemorgen, wat leuk om die foto’s te zien van plaatsen waar ik ook heb genoten. Friesland is zo mooi en zo te zien nog steeds rustig. Jullie zien eruit als jonge meiden. Vandaag maar vroeg vertrekken er komt hagel en storm aan in de middag. Doe voorzichtig en ik kijk uit naar nieuw bericht van Mia. Hartelijke groet, miep

• 20 Juli 2019 - 06:27

Hanni:

Jullie gaan lekker, met veel mooie en interessante dingen onderweg. Mooie foto's ook. Een goede verdere tocht gewenst.

• 20 Juli 2019 - 08:25

H. Ommel:

Mooie foto's Zet hem op daar he Friesland is blij met jullie.

• 20 Juli 2019 - 11:49

Marina Samplonius-tak:

ik sluit mij aan bij de andere,het klinkt zo positief,kun je alleen blij van worden,jullie zijn terug voor de hittegolf.groetjjes

• 20 Juli 2019 - 16:22

C.Ruurda:

20 juli 2019
    Hallo , wat fantastisch wat je weer presteert, ik duim voor je dat het mooi weer blijft!
    Elk jaar ben ik in Friesland, alleen nu niet, maar veel succes nog met het fietsen.
    Groetjes.

• 21 Juli 2019 - 05:26

Karin:

Hallo dames, prachtige foto's, fijne tocht verder samen

• 22 Juli 2019 - 06:18

Anita F:

Leuke foto's en wat leuk he Mia dat museum van Jopie Huisman, ben er ook geweest... Toen aardig wat tijd doorgebracht..
    Leuke onderbrekingen van weer een fietsdag in het mooie Friesland.. Op naar de volgende fietsdag... Ben benieuwd …. Nu geen blaren, hopelijk ook geen zadelpijn !!!