Naar Polen, Krakau - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Naar Polen, Krakau - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Naar Polen, Krakau

Blijf op de hoogte en volg Mia

30 Maart 2018 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Over enkele weken ga ik maar weer eens op stap, niet wandelen, de meeste weten wel waarom niet, en als je het graag wilt weten waarom niet, stuur dan een email naar mijn e-mailadres, praat ik je bij. :-)

Ik ga en kan dit reisje maken omdat ik op mijn 75ste verjaardag door jullie zo verwend ben met bijdrage, en daarom nodig ik jullie uit met mij mee te reizen. Nogmaals allemaal hartelijk dank aan de organisatie MIKE en jullie aanwezigheid op deze onvergetelijke dag.

De geschiedenis over Polen is op te zoeken in Wikipedia, daar ga ik jullie maar niet mee vermoeien, als ik wat de moeite waard vindt om te vermelden tijdens de reis zal ik laten weten.

Voor het eerst ga ik met bus en een groep op stap... korte reis, 8 dagen, onderweg overnachten in Duitsland, en eindbestemming is Krakau.

Krakau zou het het Venetie van Polen moeten zijn, in Venetie heb ik bezocht, dus ik ben erg benieuwd of het waar is wat men verkondigt. Natuurlijk kan dan een bezoek aan Auschwitz niet ontbreken. Ook een bezoekje aan de Zoutmijnen in Wieliczka. Verder is er nog veel tijd over om zelf de stad te gaan verkennen!

Ik probeer een verslagje te maken van de leuke en minder leuke activiteiten en hoe het reizen in een groep mij vergaat! Het niets hoeven regelen is al wennen, maar oké, ik laat het maar gebeuren! Ik hoop ook dat de WiFi verbindingen goed zijn!

Tot over een paar weken!


  • 30 Maart 2018 - 13:18

    Howard Ommel:

    Succes Mia we zullen je op de voet blijven volgen in geuren en allerlei kleuren. Groeten

  • 30 Maart 2018 - 13:59

    Catharina :

    Leuk Mia. Ik verheug mij nu al op de verslagen. Groetjes

  • 30 Maart 2018 - 15:06

    Ri ;):

    In Polen waren we al eerder Mi ..
    Onder betere omstandigheden oa in Gdansk
    Wat op vergroot Amsterdam leek ( vonden wij) .
    Hoop dat het je goed bevalt
    Goeie reis en geniet ervan !!

  • 30 Maart 2018 - 16:18

    Truus Nagel:

    Leuke vakantie gewenst ik ga je verslag met veel plezier lezen.

  • 30 Maart 2018 - 18:33

    Mike:

    KRAK-AU!
    Zal gerust een indrukwekkend reisje worden.
    Lekker rustig aan doen en plaatjes schieten.
    We gaan wel weer mee hoor:)

    X mike

  • 30 Maart 2018 - 19:22

    Patricia:

    Heel veel plezier en een mooie reis gewenst Mia!

  • 31 Maart 2018 - 10:31

    The Domboos:

    Hi Mia,

    Al zal het voor jou anders dan anders zijn, met jouw energie en reislust zal je er uit halen wat er in zit en genieten van de mooie en interessante plaatsen en dingen die je tijdens deze reis tegenkomt. Geniet maar alvast van te voren van de gedachte daaraan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mia

Welkom allemaal!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 237043

Voorgaande reizen:

17 Juli 2019 - 25 Juli 2019

Elfstedenroute !

24 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Griekenland, Kreta

07 Mei 2018 - 14 Mei 2018

Polen

13 Juli 2015 - 06 September 2015

Santiago de Compostela

28 Mei 2017 - 30 November -0001

Van Lissabon naar Porto

09 Augustus 2019 - 30 November -0001

Pelgrimeren op de fiets

Landen bezocht: