Van Lissabon naar Porto - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Van Lissabon naar Porto - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Van Lissabon naar Porto

Door: Mi@

Blijf op de hoogte en volg Mia

28 Mei 2017 | Portugal, Lissabon

Hallo lieve mensen, gaan jullie weer mee wandelen?


Het is bijna weer zover dat ik de wandelschoenen voor mijn vierde Pelgrimsweg weer aantrek ...nou ze zijn al regelmatig aan want er moet flink getraind worden.

Het plan is om vanaf Lissabon naar Porto te lopen. Van Porto naar Santiago is vorig jaar heel goed gegaan, nu verplicht om de Camino Portugués af te maken toch!

Ik ben benieuwd hoe dat zal verlopen. Volgens kenners langere afstanden tussen de herbergen en andere slaapplaatsen.

Het plan tot nu toe is: 2 dagen in Lissabon doorbrengen, daar de trein nemen naar mijn startplaats Santarem.

Starten vanaf Lissabon is volgers kenners niet de beste optie, dus luister ik naar de ervaringsdeskundige....

Binnenkort meer gegevens over mijn reis.... ik heb er weer ontzettend veel zin in!


Lieve groet, Mi@



  • 01 Mei 2017 - 19:09

    Rik Van Nassauw:

    HALLO MIA.
    ===================
    Wat fantastisch nieuws . om hoe laat vertrekken we MIA... [ grapje ]
    natuurlijk had ik ook heel graag mee gegaan. maar mijn wederhelft leeft in een andere wereld.van dementie.MIA natuurlijk wens ik je heel veel plezier met je meelopers van Lissabon naar porto.
    je blijft er ook jong bij . je bent niet voor voor 100 % gemotiveerd nee voor 200 %. nogmaals een goede reis. met een vriendelijke groet van rik van nassauw...


  • 01 Mei 2017 - 19:18

    Jaap En Wil:

    Fijn Mia wij gaan je volgen eerste gedeelte vanuit Spanje!

  • 02 Mei 2017 - 00:07

    Rietje V Walree:

    Mia ik wandel met je mee door je reis verslagen.

  • 02 Mei 2017 - 11:28

    Alida Bosch:

    Mia ik wens je heel veel plezier en zal je volgen tot je weer thuis bent kijk uit naar je reis verslagen

  • 02 Mei 2017 - 16:55

    Wilma De Graaff-Blom:

    Lieve Mia, ik wens je alle succes toe. Knap dat je dit nog wil volbrengen. Ik blijf je volgen. Volgende week 11 mei vertrekken voor de laatste keer naar Griekenland. Genieten van warmte, zon en muziek. De hectiek van Schiphol vinden we nou niet zo geweldig. Daarna komen er vast andere dingen voor terug. Lieve groetjes, Wilma

  • 04 Mei 2017 - 14:31

    H. Ommel:

    Tuurlijk gaan wij je weer op de voet volgen. Veel plezier en succes.

    Howard

  • 07 Mei 2017 - 21:20

    Annie Beekman:

    Mia ik heb het nu gelezen,veel succes ik ga je weet volgen gr Annie

  • 18 Mei 2017 - 22:16

    Anita :

    Hi Mia, het lukt me eindelijk om je mail goed te lezen. Intussen ben je waarschijnlijk al onderweg, Heel veel succes en ik zal proberen je te volgen.... Toi toi toi en heell veel geluk.....

Tags: Lissabon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mia

Welkom allemaal!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 237011

Voorgaande reizen:

17 Juli 2019 - 25 Juli 2019

Elfstedenroute !

24 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Griekenland, Kreta

07 Mei 2018 - 14 Mei 2018

Polen

13 Juli 2015 - 06 September 2015

Santiago de Compostela

28 Mei 2017 - 30 November -0001

Van Lissabon naar Porto

09 Augustus 2019 - 30 November -0001

Pelgrimeren op de fiets

Landen bezocht: