Weer verder - Reisverslag uit Coimbra, Portugal van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Weer verder - Reisverslag uit Coimbra, Portugal van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Weer verder

Door: Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia

09 Juni 2017 | Portugal, Coimbra

Goedemorgen,

Hoe het even kort.., later meer! Zet er foto's op van de afgelopen dag in Coimbra.. een dag naar mooie dingen kijken! Genoten van de pracht en praal!

Wilma ik ga zeker weer kijken naar Porto blauwe tegels in het station..en Marijke goede Camino en doe voorIchtig!

Liefs van mij!

O ja ik loop vandaag naar Mealhada, ongeveer 25 km dus mooie dag!

• 09 Juni 2017 - 07:47

Marijke:

Nou Mia hier in Amsterdam regent het. Ik hoop in Spanje mooi weer te hebben. Alles ging goed met inchecken en mijn wandelstokken zitten in mijn rugzak. Mijn schelp was een probleem!? Die zat in mijn jaszak. Na uitleg over de pelgrimstocht mag de schelp mee op reis. Geniet vandaag weer van de wandeling. Groetjes Marijke

• 09 Juni 2017 - 08:35

Hanny En Henk :

Goedemorgen Mia.
    Nou het regent hier zeker. Hoop dat het daar waar je bent goed loopweer is.Wat een prachtige verhalen, foto's en belevenissen. Kijk iedere dag even op jou site en zijn op afstand even dichtbij jou. Geniet van vandaag en wensen je een goede dag. En toitoitoi.Hou je haaks. Lieve groetjes uit tutti frutti. Ha en He.

• 09 Juni 2017 - 10:12

Jo Van Der Veer:

Wat heb je weer een prachtig foto verslag gemaakt. Lieve groet : jo

• 09 Juni 2017 - 12:21

Howard Ommel:

Succes daar. Hier komt het met bakken uit de hemel

• 09 Juni 2017 - 17:53

Rietje V Walree:

Denk dat je alweer binnen bent na weer een hele dag wandelen.en je lekker aan een biertje zit.Rust goed uit kan je er morgen weer tegen aan.
    Lieve groetjes. H & R

• 09 Juni 2017 - 20:48

Rik:

MIA ..alles loopt naar wens.......volgens je reisverslag.
    in Amsterdam regent het volgens Howard Ommel.
    .maar hier in de gemeente roosendaal is het heel de dag prachtig weer.
    en deze tijd van juni is het in het algemeen prachtig weer in Spanje..
    want wij gingen ook altijd in juni naar Spanje.
    maar je reisverslag en de foto's zijn prachtig.
    en weer de groetjes van ons.......Mientje & Corné & Rik.....

• 10 Juni 2017 - 10:57

Alida:

Mia wat een prachtige foto's, je bent inmiddels alweer een stuk verder gewandeld en alweer op plaats van bestemming denk ik zo.Rust maar weer goed uit voor de volgende wandeling. Groetjes Alida