Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Mi@

Blijf op de hoogte en volg Mia

18 Mei 2018 | Nederland, Amsterdam

Dag lieve medereizigers,

Na een paar dagen weer thuis te zijn nog even een terugblik op de
groeps excursiereis naar Krakau, Polen.

Dit was mijn eerste bus groepsreis en wat betreft de groepssamenstelling was het prima... natuurlijk krijg je na verloop met bepaalde mensen wat meer contact maar over het geheel genomen , leuke mensen, vrouwen, mannen, jong en oudere iedereen genoot op zijn eigen manier. De vrijheid om bepaalde activiteiten niet aan mee te doen was geen probleem mits je maar weer op de afgesproken tijd bij de bus was.

En dat vond en vind ik wat minder, had graag wat langer willen dwalen door Krakau, en de adem van de stad voelen, mensen bekijken, museum in willen gaan .. nu ben je er geweest maar niet echt beleefd zoals ik dat op mijn vorige reizen wel kon. Maar alles moet op tijd anders loopt het programma, was echt even wennen maar ik heb mijn netjes gedragen en geluisterd.

Het lange reizen in de bus maakt je erg lui in je doen en laten, je hoeft nergens aan te denken, alles is geregeld dus is het avonduur ook minder spannend.

De Hotels waren prima, eten in Polen niet echt slecht, alleen anders, ontbijten waren overdadig! Ook mijn eenpersoonskamer was een grote tweepersoonskamer met goed en mooi sanitair en vooral schoon....... dus al met al prima reis, goede chauffeuse en goede gidsen.

Het arme Polen, wat ik er van gezien en gehoord hebben bestaat niet meer, volgens onze gids.... misschien nog op het platte land hier en daar, het verschil tussen Oost en West is niet meer zichtbaar...maar misschien nog wel ergens verborgen??? Geen oude trabantjes meer maar mooie nieuwe auto's, Mac Donald op elke hoek van de straat, moderne winkels met volle schappen enz

Nu de vraag of ik meer met een groep ga rondtrekken? Daar heb ik nog geen antwoordt op gevonden. Is afhankelijk van veel factoren.

De volgende reis staat echter weer op het programma, 25 mei met vriendin Hannie 10 dagen naar Kreta, lekker relaxen en genieten van cultuur en strand en zon. En niet met de bus maar lekker vliegen...

We gaan naar het plaatsje Rethymnon en als het lukt maak ik een reisverslag.

Ik heb gezien dat er een video op de website staat maar niet is af te spelen? Ik ga hem proberen te verwijderen en een nieuwe te plaatsen, met de foto's ben ik nog even bezig.... even sorteren nog... dus geduld.

Gaan jullie weer mee reizen?

Lieve mensen, nogmaals hartelijk dank voor de lieve reacties dat is echt fantastisch om te lezen zodat je nooit ver weg bent!

dag dag, Mia


  • 18 Mei 2018 - 08:52

    Karin:

    Hey Mia,
    Goed dat je er weer bent, wens je alvast een fijne reis naar Kreta, groetjes aan Hannie

  • 19 Mei 2018 - 10:49

    Jaap En Wil:

    Mia bedankt dat wij met je mee mochten reizen naar en in Polen!
    Georganiseerde reizen heeft zo voor- en nadelen. Geweldig dat je deze reis gemaakt hebt!
    Succes met de voorbereiding voor je reis naar Kreta. Super Mia....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mia

Welkom allemaal!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 236959

Voorgaande reizen:

17 Juli 2019 - 25 Juli 2019

Elfstedenroute !

24 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Griekenland, Kreta

07 Mei 2018 - 14 Mei 2018

Polen

13 Juli 2015 - 06 September 2015

Santiago de Compostela

28 Mei 2017 - 30 November -0001

Van Lissabon naar Porto

09 Augustus 2019 - 30 November -0001

Pelgrimeren op de fiets

Landen bezocht: