Aangekomen in Krakau - Reisverslag uit Krakau, Polen van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Aangekomen in Krakau - Reisverslag uit Krakau, Polen van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Krakau

Blijf op de hoogte en volg Mia

09 Mei 2018 | Polen, Krakau

Lieve allemaal,

wat lief van jullie allemaal voor het meereizen en beste wensen die jullie hebben gestuurd. heel fijn.

Gisterenavond rond 19.00 aangekomen in Hotel in Krakau, na 2 dagen bussen was ik gisterenavond na Diner echt te moe om nog wat te schrijven.

Vanavond schrijf ik. Wat meer details over de busreis maar nu vlug wat ontbijten en moet ik de bus in Naar het centrum. Het Hotel ligt wat verder uit het centrum, vandaar. Er staat een stadswandeling met een gids op het programma maar daar kan ik helaas niet aan mee doen. Ik ga op mijn eigen tempo wat ronddwalen in Krakau zodat ik toch kan genieten van de mooie stad. Tot nu toe gaat alles goed, mooie en goede hotels, mooie grote kamers, goed eten en prima bed. Op tijd een pilletje nemen en dan lukt het wel.

De groep bestaat ui, op een enkele na uit senioren die ook niet erg vlot meer lopen dus pas ik er helemaal bij. Onderling is de sfeer prima, geen gezeur en genieten.

hopelijk tot vanavond, liefs, Mia


  • 09 Mei 2018 - 07:41

    Mike:

    Mooi
    Doe maar lekker rustig aan en genieten.
    blij dat alles goed gaat.

    X. Mike

  • 09 Mei 2018 - 09:14

    Hannie:

    Hoi Mia,
    Ik ben blij dat alles goed gaat en dat je zelf je grenzen kent. Hier is het echt zomer weer, ik denk dat de temperatuur het zelfde is als in Krakau.
    Doe dus rustig aan en geniet van deze reis op jouw manier.
    Lieve groetjes Hannie.

  • 09 Mei 2018 - 10:53

    Jo:

    Fijn dat je goed bent aangekomen, ik lees net dat je voor €17.00 een 3 uur durende rondrit door Krakau kunt maken in een elektrische auto. In ieder geval rustig aan doen maar he? groetjes :Jo

  • 09 Mei 2018 - 11:27

    Howard Ommel:

    Yes.....

  • 09 Mei 2018 - 14:30

    Marijke:

    Hoi Mia

    Geweldig Mia dat je al in het mooie Krakau bent. Geniet en kom met een hoop mooie indrukken weer naar huis. Je bent een kei dat je lekker alleen op stap gaat en blijf genieten Mia.
    HARTelijke groetjes Marijke

  • 09 Mei 2018 - 18:26

    Wil Combee:

    Wat heerlijk dat je zo'n reis maakt! Staat ook op mijn verlangslijst. Lees nu graag jouw verhalen! Geniet er van!

  • 09 Mei 2018 - 22:15

    Rietje V Walree:

    Fijn Mia dat het goed gaat en je een goed gezelschap hebt.
    Hoop dat het weer net zo goed is als bij ons de laatste dagen was heerlijk dagje strand gedaan.
    Morgen vallen we 10gr.terug brrr.

    Groetjes van ons

  • 10 Mei 2018 - 13:50

    Wilma De Graaff-Blom:

    Leuke foto Mia, en fijn dat je goed bent aangekomen.
    Temperatuur hier goed gezakt +/- 15 gr. maar wel een zonnetje. Tot het volgende bericht. Doei Wilma

  • 11 Mei 2018 - 17:20

    Mientje Kuijstermans [ Rik ]:

    MIA..geweldig dat je dit nog allemaal mee mag maken .maar dat komt ook..... van ....dat kan ik niet .
    je bent een doorzetter. maar geniet van je vele reizen. en goed gezelschap is ook heel belangrijk.
    er zijn vele mensen jaloers op je.....daar ben ik dan ook een van............................................................. maar weer de groetjes uit de gemeente Roosendaal van Mientje & en Rik....

Tags: polen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Krakau

Mia

Welkom allemaal!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 236999

Voorgaande reizen:

17 Juli 2019 - 25 Juli 2019

Elfstedenroute !

24 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Griekenland, Kreta

07 Mei 2018 - 14 Mei 2018

Polen

13 Juli 2015 - 06 September 2015

Santiago de Compostela

28 Mei 2017 - 30 November -0001

Van Lissabon naar Porto

09 Augustus 2019 - 30 November -0001

Pelgrimeren op de fiets

Landen bezocht: