Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia

01 Juli 2017 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Weer ruim een week thuis en ik ben weer "geland" in het heden.

Is altijd weer wennen, je wordt vroeg wakker, tenslotte heb je dat 3 weken gedaan en je komt tot niets want je wilt op stap. Maar ja dat hoeft niet meer dus dan aan de slag in en rond het huis... dat was en is nog nodig.

Natuurlijk de foto's sorteren. dat is ook echt nodig want er zijn er veel te veel!

En was het een mooie route? ja maar niet de mooiste route, dat is en blijft mijn allereerste Camino, Camino de France en daarna Camino de Northe...met zijn mooie kust...

Camino Portugese is mooier vanaf Porto richting Santiago de Compostella... mijn mening dan, die heb ik vorig jaar gelopen.

Echt zwaar was deze Camino ook niet, af en toe korte stukken klimmen maar is niet te vergelijken met de klimpartijen in het noorden van Spanje.

Bijzonder zijn altijd de ontmoetingen met andere culturen en dan merk je toch dat het leven bijna overal hetzelfde is. Mensen werken, dromen en leven hun leven... veel pelgrims zeggen ook, eenmaal 1 camino gelopen dan steekt het virus op en wil je meer!

We zullen afwachten of er volgend jaar weer een Camino inzit, maar het kan ook een andere mooie wandelvakantie worden...zolang ik kan lopen blijf ik maar lopen...is toch de mooiste manier om alles te ontdekken...en als dat niet meer gaat, dan misschien op de fiets naar Santiago de Compostela.

Familie, vrienden en andere lieve mensen bedankt voor jullie support, meelopen en medeleven ... ik ga wat mooie foto's opzoeken zodat jullie nog kunnen genieten van Portugal.


Lieve groet,
Mia





  • 01 Juli 2017 - 11:39

    Roel:

    Dank voor je verhalen en prachtige foto's geniet er telkens van.
    Ben zelf van plan om volgend jaar in Lissabon te starten via Fatima en Porto naar
    Santiago te lopen. Ben dit jaar gestart in Irun eerst de del Norte en daarna via
    Oviedo over gegaan op de Primitivo .
    Groet.

  • 01 Juli 2017 - 11:46

    Annie Beekman:

    Mia ik heb er weer echt van genoten het was weer heel mooi gr

  • 01 Juli 2017 - 12:04

    Jo Van Der Veer:

    Er zit een schrijver in je, erg leuk te lezen.
    Nu zou je de Camino op je dooie akkertje kunnen fietsen met je E-bike, maar dat is niet jou stijl.
    Er moet wat te ploeteren zijn toch?
    Groetjes maar weer en tot ziens. Jo.

  • 01 Juli 2017 - 16:41

    Jaap En Wil:

    Mia wat fijn dat je ons hebt laten meegenieten! Dank voor je levendige verhalen en mooie foto's.
    Wij zijn echte volgers van je gaan net als jij opnieuw starten met de Camino vanaf Porto met een paar weken.
    Mooie zomer verder lieve groet



  • 01 Juli 2017 - 22:39

    Nico:

    Goed te lezen dat je weer gezond en wel terug bent, ik vond het leuk je verslagen te lezen en bewonder je moed. Zie je in september weer.

  • 02 Juli 2017 - 19:07

    Rik:

    jammer..... ik had nog eens graag naar Amsterdam willen komen maar helaas dat zit er echt niet meer in.
    Mientje gaat met de dag achteruit...persoonlijk praten is anders dan via de computer.
    maar ik heb..... zoals ik al melde heb ik de hele reis meegelopen. bedankt voor de mooie foto's en de prachtige verslagen. ..en weer de groetjes uit de gemeente Roosendaal van Mientje & Corné & rik....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mia

Welkom allemaal!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1814
Totaal aantal bezoekers 236984

Voorgaande reizen:

17 Juli 2019 - 25 Juli 2019

Elfstedenroute !

24 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Griekenland, Kreta

07 Mei 2018 - 14 Mei 2018

Polen

13 Juli 2015 - 06 September 2015

Santiago de Compostela

28 Mei 2017 - 30 November -0001

Van Lissabon naar Porto

09 Augustus 2019 - 30 November -0001

Pelgrimeren op de fiets

Landen bezocht: