Warmte - Reisverslag uit São João da Madeira, Portugal van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Warmte - Reisverslag uit São João da Madeira, Portugal van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Warmte

Door: Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia

13 Juni 2017 | Portugal, São João da Madeira

Opnieuw proberen,

Maar gisteren was het een speciale dag voor mij.. oudste zoon was jarig en daarom gestart precies op het tijdstip dat hij is geboren.. 07.35 ... gewoon leuk! Die nacht ervoor was toen 48 jaar geleden ook zwaar en nu ook want ik kon niet slapen vanwege geOem van agressieve muggen! Grrrr en aangezien ik alleen op de kamer met 8 bedden was konden ze alleen mij maar te pakken nemen. Maar 1 prikje gehad dus viel mee...

Gisteren was het ook weer warme dag , liep om o8.00 uur al te zweten.. strakke blauwe wind en geen wind... poeh
Ging weer langs mooie oude wegen, bruggen en kerken, aardige bewonderd, die ook vroeg aan het werk zijn... plantjes water geven en broodjes halen , ook wasje doen in de grote wasplaatsen die je hier regelmatig zag.

Veel gerust vanwege de warmte, vooral het laatste stuk naar deze plaats was pittig, zo stijl dat de fietsers , ook caminogangers, af moesten stappen..

Pelgrims kom je niet tegen... Alleen George de Duitse man die zag ik onderweg bij de koffie en rustpauzes... toch verloren we elkaar elke keer uit het oog, maar steeds zonder afspraak zagen we elkaar gisterenmiddag in hetzelfde stadje opnieuw! Zo leuk dan... ook later toen we zaten te eten kwamen nog een paar oude bekende erbij zitten.. was gezellig want ieder heeft Ijn eigen verhaal!

En omdat het een speciale dag was en veel gezweet, nam ik ook net als iedereen een kamer in hotel.. eenvoudig maar O zo heerlijk, lekkere handdoek alleen al en een bad! Nou het was heerlijk bij komen... het leven van een moderne pelgrim is zo slecht nog niet....
En nu heerlijk geslapen.., ... 06.00 uur wekker af, keek ik buiten... storm en onweer, en ja in onweer lopen doe ik niet...

Weet je wat, de afstand van vandaag is niet zo lang.. iga eerst eens goed ontbijten, was bij de prijs inbegrepen, en dan maar later lopen en weer warm krijgen ... we zullen afwachten!

De volgende plaats is Gijon ! De laatste stop voor Porto!

Doeiiiiiiii

• 13 Juni 2017 - 09:38

Howard Ommel:

Wat een vroege vogel en leuk idee om 07.35 uur te starten. Dat schept een extra band tussen moeder en kind. Ik zeg maar wat. Nog van harte gefeliciteerd.

• 13 Juni 2017 - 10:03

Rietje-d:

Hoi Sister
    Eindelijk ook maar eens reageren
    Dat komt mijn computer is stuk , dus lezen op de mobiel maar dat is er klein en lastig
    F
    Fijn dat het goed met je gaat
    Geniet nog maar en gefeliciteerd met Rob

• 13 Juni 2017 - 10:44

Marlies:

Proficiat met de verjaardag van je zoon !!!

• 13 Juni 2017 - 10:53

Miep:

Wat leuk mia dat je je van het moment bewust was waarop je eerste zoon is geboren. Allebei gefeliciteerd en een goede reis verder in het leven. Erg mooi om je reis zo mee te beleven enje bent er bijna...... doei tot mails in porto?

• 13 Juni 2017 - 14:32

Karin:

Mia, gefeliciteerd mei je zoon.
    Nog even en je bent er, top hoor.

• 13 Juni 2017 - 15:44

Wilma De Graaff-Blom:

Van harte gefeliciteerd met je zoon, en ... op naar Porto.

• 13 Juni 2017 - 23:29

Rietje V Walree:

Gefeliciteerd met Rob enzo zie je dat je ook nog moeder bent.
    Sterkte met de warmte en de laatste loodjes .Xx

• 14 Juni 2017 - 07:57

Hanny En Henk :

Een hele goede morgen Mia.
    Pluk de dag. Het is goed buitenweer. En nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jou zoon. Ik zou om 3.13 of 6.55. moeten gaan lopen. Wat een leuk idee om die tijd te gaan lopen! ! ! ! De laatste loodjes zijn het zwaarts. Wij hopen voor jou niet maar je bent er bijna. Een mooie dag en geniet nog van alles.
    Heel veel groetjes. Hanny en Henk. Tutti frutti. P.S.Alles wat je ons stuurt is heel bijzonder!

• 14 Juni 2017 - 21:51

Marina:

Hoi moeder Mia ,altijd weer beleef je de geboorte van je kind ,heel orgineel ,
    om dan van start te gaan. Lastig die muggen verder geen insecten die je lekker vinden,
    vinden,? het ga je goed ,liefs

• 15 Juni 2017 - 21:04

Rik:

ook van de kant gefeliciteerd met je zoon....... en nu op naar porto.
    en weer de groetjes van uit de gemeente Roosendaal...............
    MIENTJE & CORNE & RIK................

• 15 Juni 2017 - 21:06

Rik:

HERSTEL ..... OOK VAN DEZE KANT GEFELICITEERD MET JE ZOON.................