Geslapen en weer verder - Reisverslag uit Pontevedra, Spanje van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Geslapen en weer verder - Reisverslag uit Pontevedra, Spanje van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Geslapen en weer verder

Door: Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia

06 September 2016 | Spanje, Pontevedra

Lieve mensen,

Heerlijk geslapen en nu weer verder naar Caldas de Rei... 18km maar. Noodgedwongen door het mooie weer gaan we vroeg op stap! Kijken of er plaats is in de Auberge... Wel mooi om vroeg op stap te te gaan.. Zon komt op en de dauw ligt nog op over het veld. Lopen in het donker is niet mijn ding dus even wat ontbijt naar binnen werken ...
Op de foto's zien jullie veel mensen staat en wat lijkt op een toneelstuk, dat was het ook.. In de plaats Tui, de eerste plaats in Spanje, was er een festival..een groot feest in de avond.. .wat duurde tot de vroege ochtend.. Zingen en drinken... De Aulberhe was net achter het plein dus iedereen die nacht wakker gelegen.

Op naar Caldas de Reine..

Doeiiiiiii mia

Hoop vanavond op goede WiFi zodat ik ook wat kan vertellen wat mij is overkomen... Echt een wonder!

• 06 September 2016 - 07:25

Ri:

Ha Mi , gaat lekker he ? Nog n klein stukkie en je bent er alweer

• 06 September 2016 - 09:20

H. Ommel:

Succes kan niet wachten op alle kleine details over Echt een wonder.

• 06 September 2016 - 09:47

Jo:

Je was er van morgen vroeg bij , lekker uit geslapen. Ik geniet van je verhalen en foto's. Groetjes en tot morgen. Jo.

• 06 September 2016 - 10:31

Annie :

Mia het schiet alweer op,ook wel lekker zo vroeg kun je nog andere leuke dingen doen.

Kijk weer uit naar je volgende mail wat je beleefd hebt.

gr liefs Annie

• 06 September 2016 - 11:06

Wil Combee:

Feesten kunnen ze daar! Ik had dezelfde ervaring in Ponte de Lima. De hele nacht muziek, geen oog dicht gedaan. Maar toch de volgende ochtend weer fris op pad.
    Ben nu al benieuwd naar je wonder. Hoop dat Jacob zorgt voor goede Wifi!
    Gr.Wil

• 06 September 2016 - 11:21

Alida:

Hoi Mia, Je gaat snel, wel lekker dat je een keer in een eigen kamer geslapen heb, misschien wat beter uitgerust nu. Nog even dan ben je er alweer succes blijf het knap vinden van je. Groetjes

• 06 September 2016 - 14:38

The Domboos:

Hi Mia,

Nou, jij houdt er de gang wel in, al is het soms noodgedwongen. Probeer nu ook eens Tempo Latino, je zit tenslotte wat betreft op de juiste plek! Veel goeds gewenst voor de rest van je Camino! Met de zegen van de priester die je hebt gehad, moet alles beslist goed gaan.
    Hanni en Berend