Goed gekomen - Reisverslag uit Porto, Portugal van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Goed gekomen - Reisverslag uit Porto, Portugal van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Goed gekomen

Door: Mia

Blijf op de hoogte en volg Mia

28 Augustus 2016 | Portugal, Porto

Goedemorgen allemaal,

Alles is goed gekomen!

Heerlijk geslapen in een mooie herberg.. Een weg gevonden maar later meer..Hier valt elke keer de WiFi uit.. Dus moet ik snel zijn..

Vandaag een korte route naar Vila do Condo en daar de tijd neem om de stad de wijn en misschien een boek te kopen of iets anders.

Ik voel mij Prima, gaat warm worden!

Jullie horen later meer!

Doeiiiiii mia

• 28 Augustus 2016 - 09:14

Miep:

Het is daar heel gezellig, mooie promenade, aquaduct en mooie kerk. Geniet ervan. Zoen van mij

• 28 Augustus 2016 - 10:26

The Domboos:

Hi Mia,

Een gezegde is: Alle wegen leiden naar Rome. In jouw geval moet het zijn (daar zorg je wel voor)
    ALLE WEGEN LEIDEN NAAR SANTIAGO.
    We horen wel van je hoe het (en jij) loopt!
    Doei,
    Hanni en Berend

• 28 Augustus 2016 - 16:50

Wilma De Graaff-Blom:

Fijn Mia, dat je zo positief bent. Jij bent nu richting het noorden van Portugal. Morgenochtend-vroeg 7.20u vliegen we naar Faro, om vervolgens met de bus naar Montegordo te gaan, het zuiden tegen de Spaanse grens aan. Een appartement voor 12 dagen; even heerlijk niks doen. We hadden samen best een moeilijke tijd gehad, vooral Klaas met zijn gezondheid. Nu gaat e.e.a. redelijk goed. Dus even relaxen en geestelijk even bijtanken. Wij kijken er naar uit. Het ga je goed. Dikke kus, Wilma

• 31 Augustus 2016 - 19:30

Anita:

Ik heb je een paar dagen niet gevolgd maar hoop dat je je boekje alsnog gevonden hebt of iets vervangends. Je bent in ieder geval al goed op weg. Hopelijk wordt het niet te warm.... Duim aldoor al voor goed wandelweer.