aangekomen in Esposende - Reisverslag uit Porto, Portugal van Mia Linskens - WaarBenJij.nu aangekomen in Esposende - Reisverslag uit Porto, Portugal van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

aangekomen in Esposende

Door: mia

Blijf op de hoogte en volg Mia

20 Augustus 2015 | Portugal, Porto

Hallo allemaal.

ben aangekomen in het plaatsje Esposende ... na 1 dag rust in Vila do Conde wilde ik het toch proberen of de spieren weer hersteld waren... en ja redelijk.. voelt nog hel stijf aan... maar in de loop van de dag werd het beter... het was een mooie route, 06.30 gestart.. zag de zon opkomen en heerlijk langs de kust op de mooie houten vlonderpaden gelopen..het strand was nog leeg maar dat zal zeker over een paar uur anders zijn..

later toch besloten om even een andere route te lopen, dit omdat ik dacht dat ik de starnd 6 daagse aan het lopen was... via bos en Dorpjes en te zien hoe hard de bewoners werken in de volle zon op het land..poehhh dan maar lopen in de zon..altijd was er een lekker windje dus echt last van de warmte heb ik nooit gehad. Onderwek 1 Pelgrim die eerst de Camino de France had gelopen en daarna door de Portugese naar porto.. leuk gesprek gehad en elkaar Bon Camino gewenst...

Het was even zoekn naar dit onderkomen, niemand wist het goed uit te leggen.. plots werd er geroepen...Bon Camino.. en het was iemand op de fiets..een gesprek gehad..hij had al vele malen een Camino gelopen en hij wist precies te vertellen waar de Alberge S. Miguel was... wat was ik blij want ik dacht al dat ik en duur Hotel moest nemen...nu slapen gratis of je geeft een bijdrage... is Free!

Het is hier niet druk..kan een lekker bed uitzoeken...net in Mercado, supermarkt..wijntje en pizza gehaald en kan ik lekker opeuzelen... heerlijk.. lekker slapen, wat kletsen, leuke mensen hier, en morgen hoop ik de kust weer te volgen!

Ik hoop dat nu heel het verhaal te lezen is ... zit echt op een oude computer te werken maar wie weet..werkt het beter!

  • 20 Augustus 2015 - 20:07

    Jaap En Wil:

    Mia fijn om je verslagen te lezen en dat je de juiste fietser met ervaring tegen kwam!
    Straks lekker voldaan slapen. Je komt al in het ritme....bon Camino

  • 20 Augustus 2015 - 20:38

    Jo:

    Nou Mia, het is prima te lezen hoor,leuk verhaal weer. tot het volgende verhaal.groetjes jo.

  • 20 Augustus 2015 - 20:42

    H. Ommel:

    Het verhaal is prima te lezen Mia, succes en tot de volgende keer.

  • 20 Augustus 2015 - 20:57

    Wil Combee:

    Leuk om te lezen dat je weer op pad bent en het goed gaat.
    Het kustpad heb ik niet gelopen, ik liep vorig jaar september de route vanaf Mosteiro naar Santiago gelopen. Ook mooi.


  • 20 Augustus 2015 - 22:25

    Rietje:

    Fijn Mia dat de spierpijn nu minder is heelverstandig dat je een dag rust hebt genomen.Gelukkig dat je de goede slaapplaats hebt gevonden.
    Wandelze morgen fijn langs de kust.Xx

  • 20 Augustus 2015 - 22:58

    Henk:

    Het gaat lekker zo te lezen in je verslag.
    Ga zo door,niet forceren.gr tan en henk

  • 21 Augustus 2015 - 08:23

    Alida:

    Hoi Mia, je verhaal komt heel goed over hoor ik hoop dat je snel minder pijn zal hebben en fijn dat je de slaapplek toch gevonden heb. Mia nog veel succes verder. groetjes Alida

  • 21 Augustus 2015 - 10:23

    Marlies:

    Hi Mia,
    Leuk verslag weer.
    En die pizza en dat wijntje maken het feest weer compleet.
    Of eeeeh, was dat eigenlijk niet het doel van je reis?

  • 21 Augustus 2015 - 10:56

    Lia Van Peer:

    hoi mia ik heb een beetje gemist ons internet lag eruit maar ik heb de fotos en het reisverslag nu gelezen volgen je nog verder verder nog veel succes met het lopen wandel maar lekker langs de kust en met de spierpijn gaat het ook beter lees ik succes gr lia en frans

  • 21 Augustus 2015 - 16:30

    Wilma De Graaff-Blom:

    Leuk om je verhalen te lezen, zelf hebben we aan de kust 4 dagen in Figueiras gezeten. Ook een strand met vele vlonders, waar menig fietser overheen crosste. Bon camino!!

  • 21 Augustus 2015 - 17:47

    Rik Van Nassauw:

    ik heb het verslag gelezen en de foto's gezien . laat ik zeggen en schrijven ga zo door.en geniet van je camingo. en weer de groetjes van ons.......................doei.

  • 21 Augustus 2015 - 22:03

    Dorlen:

    Hall0 mia, gelukkig heb je het erg naar je zin.
    Hoop dat de spierpijn over is, doe het rustig aan, je hebt tijd genoeg.
    Groetjes dorien.

  • 22 Augustus 2015 - 08:27

    Pim .:

    Mia ,voor mij ben je nog steeds een wondervrouw .
    Ik heb je weinig kunnen volgen maar kijk er niet raar van op als ik je straks weer aan een strand in Thailand een haring van mij zit te happen .
    Je zou zelfs met mijn makrelen op een markt gaan staan en staan te brullen WAT zijn ze MOOI hé mensen .
    Groet van Pim .

  • 22 Augustus 2015 - 11:01

    Monique En Anton:

    Hoi mia. T gaat weer goed lees ik. Je spiertjes houden het weer wel.
    geniet er nog maar van.
    gr zuster clivia xxx

  • 22 Augustus 2015 - 11:29

    Marina:

    Hoi Mia,

    Even een goede wandel tocht toe wensen en laten weten dat ik zeker naar THOR ga,

    hartelijke groet
    Marina

  • 22 Augustus 2015 - 13:03

    Erni:

    Mooi Mia, het gaat goed. Luister naar je lichaam. Wij gaan maandag opweg, dus weet niet of ik je verder kan volgen. Maar lees je verslag later. Buen Camino!! Erni.

  • 22 Augustus 2015 - 18:19

    Lenie Zegers:

    ik heb je reisverslag gelezen.
    C P doet het weer....
    prettige wandeltocht verder,

    Lenie

Tags: porto, portugal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mia

Welkom allemaal!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 609
Totaal aantal bezoekers 236987

Voorgaande reizen:

17 Juli 2019 - 25 Juli 2019

Elfstedenroute !

24 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Griekenland, Kreta

07 Mei 2018 - 14 Mei 2018

Polen

13 Juli 2015 - 06 September 2015

Santiago de Compostela

28 Mei 2017 - 30 November -0001

Van Lissabon naar Porto

09 Augustus 2019 - 30 November -0001

Pelgrimeren op de fiets

Landen bezocht: