Op stap naar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu Op stap naar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mia Linskens - WaarBenJij.nu

Op stap naar

Door: Mi@

Blijf op de hoogte en volg Mia

14 Juli 2015 | Nederland, Amsterdam

Hallo familie en vrienden , gaan jullie weer mee lopen? Over een maandje ga ik weer op stap... een Pelgrimswandeling, vanuit Portugal naar Santiago de Compostela (Spanje)

Het gaat vast weer spannend worden, waar kan ik eten, slapen en hoe is de weg, verdwalen, veilig aankomen enz... ik ben er bijna klaar voor! :-))

Ik ben weer te volgen via deze site, als jullie willen tenminste, en waarom niet.......hahaha .. en anders merk ik het wel!

Binnenkort meer informatie over de wandeltocht.....


lieve groet, Mi@

  • 14 Juli 2015 - 11:15

    Annie:

    Mia ik hoop je weer te volgen

  • 14 Juli 2015 - 12:52

    Wil Combee:

    Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik heb hem vorig jaar gelopen, het is voor mij de weg van plezier geweest.
    Heel anders dan de Frances.
    Ik ga je zeker volgen.

  • 14 Juli 2015 - 13:12

    Marianne:

    Hola Mia,

    Wat leuk om te horen dat je weer op stap gaat! Ik zal je zeker weer volgen.

    saludos y buen viaje! Marianne

  • 14 Juli 2015 - 13:22

    Rik Van Nassauw:

    GEWELDIG.....MIA.....GELUKKIG LAAT JE LICHAAM NOG TOE VOOR DEZE PELGRIMS TOCHT.
    JE DOET DIT MET LIEFDE EN PLEZIER .OMDAT JE VAN DE NATUUR HOUD. EN HEEL GRAAG LOOPT.
    EN NATUURLIJK BLIJF JE ER TOCH WEER JONG BIJ....EN ZOALS ALTIJD LOOP IK IN GEDACHTEN MEE.
    EN IK GA JE OOK ZEKER VOLGEN......ALS HET OP MIJN COMPUTER KOMT.
    EN JE KENT HET SPREEK WOORD........GENIET VAN HET LEVEN...WANT HET DUURT MAAR EVEN.......

  • 14 Juli 2015 - 14:05

    Dorien:

    Hallo mia, ik zal je zeker volgen.

    Groetjes Dorien.

  • 14 Juli 2015 - 16:04

    Ri:

    Tuurlijk Sister
    Dat wil ik niet missen

  • 14 Juli 2015 - 17:02

    Wilma De Graaff-Blom:

    Lieve Mia, Leuk dat je weer goed getraind en gemotiveerd bent om deze pelgrimstocht te ondernemen. In gedachten reis ik met je mee. Ik blijf je dus volgen en wens je alle succes toe. Lieve groetjes, Wilma

  • 14 Juli 2015 - 18:34

    Marlies:

    Met sommige "trainingen" lekker met je mee gelopen (zonder stenen in mijn rugzak, dat dan weer niet).
    Het gaat vast weer een prachtige tocht worden, ik ga je zeker volgen.

  • 14 Juli 2015 - 19:11

    Jaap En Wil:

    Mia als ik je foto zie loop ik met je mee

  • 14 Juli 2015 - 21:33

    Jacqueline :

    Nou Nou, die Mia weer aan de wandel. Ik heb respect voor je hoor. Het lijkt mij ook heel erg leuk, wandelen in de natuur. Helaas zit het er voor mij nog niet in. Misschien als ik mijn pensioenwaardige leeftijd heb behaald. Dan heb ik de tijd en kan ik daarna rustig uitrusten.
    Maar laat ik eerst maar beginnen met het Pieterpad. al jaren de boekjes ervan, maar er nog niets van gelopen.
    Heel veel succes met dit nieuwe avontuur.

  • 15 Juli 2015 - 13:34

    T&C Dopping:

    Hartstikke fijn om je weer te volgen, we genieten van je tochten. Wensen je dan ook heel veel succes.

  • 15 Juli 2015 - 20:56

    H. Ommel:

    Weer op avontuur? We zullen je op de voet blijven volgen en willen alle kleine details weten. Veel succes straks en als het lukt natuurlijk foto's.

  • 17 Juli 2015 - 08:51

    Carrie:

    hallo, mia wat een avontuur staat je te wachten....?! heel veel plezier, en wees voorzichtig1
    liefs, Carrie

  • 17 Juli 2015 - 19:49

    Alida :

    Hallo Mia, wat goed van je dat je de uitdaging weer aangaat. Wil je zeker volgen, wens je een goede reis en heel veel plezier. Groetjes Alida

  • 19 Juli 2015 - 20:39

    Lia Van Peer:

    hoi mia ik ga je weer volgen heel veel succes met je uitdaging een goede reis alvast en voorzichtig dat je weer veilig thuis komt gr lia en frans

  • 23 Juli 2015 - 21:45

    Erni:

    Hai Mia, ik ga je volgen en start na jou rond 5 september.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mia

Welkom allemaal!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 236965

Voorgaande reizen:

17 Juli 2019 - 25 Juli 2019

Elfstedenroute !

24 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Griekenland, Kreta

07 Mei 2018 - 14 Mei 2018

Polen

13 Juli 2015 - 06 September 2015

Santiago de Compostela

28 Mei 2017 - 30 November -0001

Van Lissabon naar Porto

09 Augustus 2019 - 30 November -0001

Pelgrimeren op de fiets

Landen bezocht: